Sussie´s Saga -

Tribecca

Jag är lite sådär småförälskad i min nya skugga tribecca måste jag säga, känns som om jag använder den i varenda sminkning jag gör :P

Produktlista:
e/d goldglow
m/s Satin
m/s Tribecca
colossal mascara
Gel eyeliner från mad



tykcer att tribecca är så underbar mörk grönguldig, skulle kunna ha den varje dag faktiskt !



Snart kanske bilderna blir lite bättre också, var ut till ikea och shoppade till min klädkammare och har spenderat kvällen med att göra om där inne, köpte även nya lampor, som vi självklart måste dra el till så det dröjjer väll, men när dom kommer upp hoppas jag på lite finare ljus!



Sen kan ju min ihpone filma.. väldans bra.. men jag vågar nog inte filma mig tror jag nog..

aja. Sen ska jag visa er allt mitt smink.. huvvaligen :P

Kommentarer
Postat av: Emma P

Snyggt! Och ja, Tribecca ser vrålfin ut, verkligen! Har pillat på den med avstod från köp, fanns annat jag hellre ville ha och man kan ju inte köpa allt. Om jag tycker att cupol är bra så är det dock inte omöjligt att jag köper Tribecca.



Sa jag förresetn att jag testade hi tech lightern och inte kunde ha den? Provade den under en eftermiddag och kväll och fick eksem direkt. Inget dramatiskt, men de har fortfarande inte gått bort, trots att det är 1,5 vecka sen.

2009-10-16 @ 10:25:02
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: suss

EmmaP: Tack :D jasså du kunde inte? sådär blev det för mig första gången för en herrans massa år seda, exemen satt kvar i säkert två veckor! Va tråkigt för dom är faktiskt himla bra när man kan ha dom. Men det finns ju en hel massa annat där ute i världen man kan leka med istället :)

2009-10-18 @ 22:35:53
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Emma P

Ja, det var synd, men det är ju samtidigt inte hela världen. Jag är glad att jag testade innan jag köpte, vilket är helt och hållet din förtjänst:)

2009-10-18 @ 23:20:51
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: suss

EmmaP: hehe då tar jag åt mig lite av äran då!

2009-10-19 @ 00:29:50
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0