Sussie´s Saga -

Första MK-mötet.

Sådärja.. Då var man hemkommen från mötet.

tidigare idag fick jag hem mitt "starter kit". Första paketet man beställer med varor, en av varje för att kunna dema med :)



Vill ha min utbildning klar så jag kan köra igång.. har ett par "offer" jag valt ut.. men jag vill ju gärna kunna lite innan ^^ Imorgon börjar min första utbildning.

Kvällens möte berörde SPA produkter, prisutdelningar mm. Inget till mig då eftersom jag är ny.. ^^
Imorgon har jag min utbildning, som är updelad på 3 steg. Första steget är alltså imorgon.

Vad är ni nyfikna på om marykay?
Produkter, själva företaget, karriärstegen?

Kommentarer
Postat av: Emma P

Åh så mkt spännande! jag kan verkligen ingenting om Mary kay så jag skulle gärna höra lite allmänt om märket och typ koncept och så. Vore även kul att höra om produkterna också såklart och ja, lite allmänt helt enkelt:)

2010-04-12 @ 23:26:50
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Suss

EmmaP: Har skrivit ihop ett inlägg som ja lägger ut imorgon när jag vaknar! :)

2010-04-13 @ 00:22:20
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0