Sussie´s Saga -

goldglow

en skugga jag använder alldeles för lite är goldglow, beror väll en hel del på att jag verkligen ogillar Makeupstores nya burkar, speciellt eyedusten. Det ligger ett litet "lock" på dom, med ett litet hål och det är svårt att få upp skuggan, och tar man bort det spillar man en del, å kan inte stänga sen för att det läcker ur burken.
Iallafall, tillbaka till sminkningen. goldglow är ändå en väldig vacker skugga, och som highlight som jag använt här.

Allt ifrån mus
paradise
goldglow
mighty
muffin




Det är svårt att frånga hur fin goldglow skimrar, men det syns väll litegrann på dessa bilder iallafall.



I övrigt så är guld och grönt alltid vackert i mina ögon



mitt hår börjar förlora sin rödhet, och en fin utväxt är på G, och med tanke på att ja nyligen är utan jobb så har ja inte råd å köpa ny hårfräg.. vilket e väldans tråkigt.. jag älskar rött, men det är väldigt svårt att underhålla och ha kvar den fina färgen.. nu är det mer.. brunrött. Men men, någon dag måste man väll få ett jobb igen.. :p


Kommentarer
Postat av: Sminkan

Jättevacker makeup! Goldglow ser fin ut. JAg håller med om burkarna.

2010-04-12 @ 17:51:57
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Christine

Mary Kay är ett bra jobb :)

2010-04-12 @ 21:37:23
URL: http://echristineb.blogg.se/
Postat av: Emma P

Jag tycker absolut att man ser det fina skimret. Det är en jättefin sminkning! Sen är jag lite motvalls och tycker precis motsatta om de nya burkarna. Dels tycker jag att de är snyggare och så hatade jag de gamla eyedustburkarna så otroligt. Tycker att de nya burkarna är mycket bättre och skulle nog helt avstå från att köpa MUS eyedust om jag var förvisad år de gamla burkarna. Omständigt att man inte kan se skuggan visserligen, men hellre det än massor med skugga i gängorna.

2010-04-12 @ 23:30:23
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Suss

Sminkan: Ja dom är gräsliga!



Christine: haha ;) Ja man måste bara komma igång!



EmmaP: Du är faktiskt den första personen som jag kommit i kontakt med som gillar burkarna ^^ Men det är väll bra att någon gör det! Defenitivt är dom ju snyggare i själva designen, men som du skriver är det besvärligt med att hitta färger.

2010-04-13 @ 00:21:50
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0