Sussie´s Saga -

Gosh Spring Collection

Gosh Cosmetics är ett märke jag är tämligen okunnig om vad gällande praktiska kunskaper. Dock har jag förstått att flera uppskattar dem för deras gedigna färgutbud och fantasifulla kollektioner. Till dessa kan jag säga att årets vårkollektion inte kommer göra er besvikna, och jag är mycket sugen på att komma över några produkter. Hela kollektionen känns som en fruktcocktail, paraplydrinkar, papegojor, smäktande brisar, pulserande palmer och förtjusande badpojkar. Färg färg färg!





Kollektionen innehåller:

Special Eyeshadow Selection; två kvartetter med bakade färger, som kan appliceras torra, eller blöta för en mer metallisk effekt.
Modern Gypsy: Mörkblå, ljusblå, orange och lime
Bohemian Gypsy: Grå, mauve, korallrosa och bordeaux

Velvet Touch Eyeliner: Vattenfasta, pigmentrika och parfymfria ögonpennor i en mängd olika färger.
Sky High
Lemon Soda
Purple Stain

Jumbo Lip Gloss Pencil: En jumboläppena med vårdande egenskaper och en glossig effekt.
Cabana Orange
Flamingo Coral
Gypsy Red

Nail Lacquer:
Hot Coral 587
Gypsy Blue 588



Fia gillar: Modern Gypsy, Lemon Soda, Purple Stain, Flamingo Coral, Gypsy Red, Hot Coral & Gypsy Blue
Fia skippar: Cabana Orange
Fia saknar: Ett schysst bronzingpuder, några rouge och ett par roliga lösögonfransar hade varit pricken över i.

Överlag tycker jag att kollektionen verkar spännande och nu är jag så sommarsugen att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Men det snöar. Bo-F-ing-Ho!

Vad tycker ni om kollektionen? Blir ni sugna på något?

Källa till bilder Källa till information


Kommentarer
Postat av: Emma P

Det ser ut att vara en spännande kollektion. Jag har en krämskugga i stift från GOSH och en röd lös skugga. jag är väldigt nöjd med de grejerna och skulle gärna testa mer, fast jag har hört att de pressade skuggorna inte är så bra...

2010-04-22 @ 14:30:20
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Sminkan

LÄcker bild! otroligt inspirerande och härlig!

2010-04-22 @ 18:04:33
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: fia

wow vilka färger.. riktigt härliga tycker jag.

2010-04-24 @ 14:11:04
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Fia

Emma P! Härligt att de funkar bra. Nä, fasta skuggor provar jag gärna innan jag köper. Inget gör mig så besviken som att köpa dåliga ögonskuggor.



Sminkan! Jag håller med! Jag blir sugen på att göra en egen tolkning. :)



Fia! Det tycker jag med. :)

2010-04-25 @ 12:57:31
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0