Sussie´s Saga -

pladder

Hej! Här kommer ett litet icke-sminkinlägg igen.

Som dom flesta vet så gick min bästa vän bort förra året, det var, och är tufft. Ettårsdagen för hennes död börjar närmar sig så om det glesar sig med inlägg här så vet ni varför.
Vissa dagar går helt OK, på autopilot så att säga.. och andra dagar vill man bara gräva ned sig under täcket..

I annat fall så har jag 6 st "klasser" med MaryKay den här veckan, så det tar också lite tid..
Tänkte bara förklara varför jag försvinner lite..

Jag hoppas allt är bra med er där ute!



min älskade Lina och jag en härlig vårdag för några år sedan..

Kommentarer
Postat av: Gudis

:)

å det ska du säga?

Fint kort, ni påminner om varandra på den där bilden.

2010-04-20 @ 03:45:55
URL: http://stickitup.blogg.se/
Postat av: Pamsan

Hur jag än försöker så kan jag inte sätta mig in i din situation. Vet inte vad jag skulle göra utan mina vänner och speciellt inte de som är nära. Hoppas du klarar dig igenom detta även om det verkar otroligt tungt. Kämpa på eller vad är det man brukar säga?

2010-04-20 @ 13:06:18
URL: http://pamsan.wordpress.com



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0