Sussie´s Saga -

Glömde

Glömde berätta vad jag fick i julklapp!
En liten mini dator ifrån packard bell, 10".. Därimot har jag inte köpt någon väska än, så det följer inte med mig överallt än.. men snart ramlar lönen in på kontot så då borde ja har råd med en liten skyddsväska, å då borde det också bli bättre fart på bloggandet :)

har alltid velat haft en liten minidator, dels till skolan för å underlätta när man sitter med grupparbetet, sen är det ju också lite coolt att dom kan göra datorer så små nu för tiden!

Min ifrån packardbell är ju som sagt en 10,1" eller något sånt, och väger typ 1kg.. så det är inge större fara å släpa med sig för den delen.. alla mina skolböcker, ensamma, väger nog mer än datorn iaf!



Där är min sötnos!

Idag har jag inte haft nå smink, eller ja, eyeliner å mascara, inte så intressant, hoppas på något roligare imorgon då jag faktiskt har tid, kanske börja på det rosa temat?
Sminkan skrev om att använda en skugga till flera sminkningar å den iden gillar jag, blir nog cheerleader! vi får se imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh ja vill ha sån!

2010-01-21 @ 00:08:05
Postat av: Sminkan

Ser fram emot en cheerleadervecka då! :D

2010-01-21 @ 18:59:16
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

:) hm grejen e att ja ej orkar beställa på nätet.d lär kosta likadant, me frakt o så, som d kostar på åhlens.



ska jag ta sånna fransar en och en??



2010-01-23 @ 10:31:49
URL: http://www.psychedelique.blogg.seheii
Postat av: Suss

Sminkan: Hoppas det inspirerar dig å använde lite mer rosa då :)



Anonym: hehe :)

2010-01-24 @ 19:42:00
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0