Sussie´s Saga -

Off With Her Red!

God morgon!
Alice i Underlandet var en helt fantastisk film! Jag rekommenderar den starkt. Jag bar ju "Mad as a hatter" på fingrarna, och på tårna bär jag "Off with her red!". Röd skulle jag knappast kalla denna nyans, den är snarare starkt orange, med en korallig ton. Riktigt fräsch, men jag vill inte bära den på fingrarna. Men i ett par sandaler med brunbrända fötter, så är jag game. Av alla de fyra lacken är detta det jag gillar minst, men dock med det nästbästa namnet. På tårna är det ett lager lack, utan vare sig under- eller överlack, fast med lite kladd. Tycker personligen inte att det är superskoj att måla tårna. Hoppas ni inte sätter morgonkaffet i halsen när ni ser mina tossingar ;P. På bilden ser ni även exakt hur små OPI:s minilack är, verkligen ynkapynka. Vi hörs senare!




/ Fia

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0