Sussie´s Saga -

I <3 Tri brow color

Tänk vad en enda skugga kan vara till nytta! Är det något som används hemma hos mig så är det just tri brow color ifrån Makeupstore.
Jag fyller i mina ögonbryn med den, använder den till väldågt många sminkningar och till vardagssminkningar gör den sig alldeles utmärkt!

Här har jag använt den till en lite mörkare sminkning, den bruna delen är mörkaste bruna ur tri brow, och svarta är såklart svarta ifrån tri brow. :)



eyelionern är gel eyeliner ifrån mus, nu har jag jämfört den tillräckligt länge med mad´s så ja kommer skriva lite om det i ett senare inlägg :)



EmmaP är en duktig tjej på å kommentera mina fransar. Tänk vad roligt det är å ha en skönhetsblogg. Man blir verkligen peppad av alla andra där ute. Och eftersom hon har lagt märkte till fransarna så tänkte jag också skriva ett inlägg om det alldeles strax :)



Min bas är foundation, primer och mineralpuder ifrån Mary Kay, och rouget är Must have ifrån muse

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0