Sussie´s Saga -

Läppgunksresan - 01, beige glace, icy beige

Här kommer ett stift jag inte är så säker på vad det är för märke. Jag har för mig att det också är ifrån Loreal, men det står tyvärr inte på själva hylsan. Det enda som står är namnet.
Tack vare kloka bloggläsare kan ja säga att stiften kommer ifrån maybelline! :)



Stiftet är iallafall också rätt så mjukgörande, och funkar fint utan ett gloss.



Och färgen är precis som namnet låter, Beige. Det sitter en 50% lapp på min hylsa så jag antar att jag haffade den på en rea :P Funkar nog väldigt bra til vardags då färgen är diskret.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ser ut som ett Maybelline-stift jag äger (iofs har jag en annan färg, men hylsan ser likadan ut) :)

2010-05-11 @ 00:58:29
Postat av: Sussanne

Camilla: Jo det var det! Tack så hemskt mkt för infon :)

2010-05-11 @ 01:28:59
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0