Sussie´s Saga -

Mars

skulle inte gjort någon sminkning idag då jag hade fullt upp. men några vänner ringde å ville ut å fira.. ^^

Detta är min inspirationsbild:



Jag har använt mig av min 120 palett ifrån bf-beauty.com, Här har ni vad jag använt mig av..



Ursäkta för dom otroligt vackra cirklarna, var ut med vänner ikväll och firade.. ville bara fixa till detta inlägg åt er! :)



Började med att lägga den svarta med en globborste i bloglinjen, samt lite ovanför min ögonvrå, och suddade det ganska mycket uppåt mitt ögonbryn, sen över det partiet med den röda färgen. En ganska enkel teknik som ändå ger ett satkrt intyrck, skiftiningarna i den röda färgen får folk (som bryr sig om smink) att tro att man använder fler färger än vad man gör.



Mars är ju inte helt röd, så därför ligger lite av glittereyelinern temptress från makeupstore (snart kommer en hel recension av deras glittereyeliners)



På läpparna ligger pennan Burlesque från makeupstore, har visat närbild förut så det kändes onödigt.. över den ligger ett genomskinligt läppglans ifrån mary kay.



Puss på alla som har grattat! en ovanligt ful bild egentligen men det bjuder jag fan på :P

jag har idag fått: gratis öl ikväll.. :P 1300:- (sammanslaget) prsentkort på makeupstore, parfym från marykay, nagelfix ifrån depend, pengar osv..
Fan vad jag ska shoppa på MUS, saker som förbannar mig själv på att jag inte har ^^


en off-topic histora.. fick presentkort av älsket på MUS, och han säger att det känns så himla tråkigt att ge bort presentkort, och jag säger på skojj: "varför gav du mig inte ett nintendo wii?"


Och svaret blir: "Ja, det skullle jag faktiskt kunna ha gjort, men nu är det lite försent.."


Ursäkta, vem säger så? vad är det för stil? jag är så glad för det jag har fått, absolut!! men hallå.. man säger inte så, oavsett! jävla mobbing! :P nu ska jag krypa i säng innan jag tråkar ihjäl er! ^^

Kommentarer
Postat av: bbbea.

underbart fin sminkning.

passar perfa till ditt ansikte osv.

diggar bloggen starkt.

2009-04-03 @ 15:12:25
Postat av: Suss

bbeah: Men du gullunge! tack!

2009-04-04 @ 01:52:42
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0