Sussie´s Saga -

Mummy May I

Eftersom det är en massa Halloweeneska dagar denna månad (okej, inte fler än vanligt), så blir det ett av China Glazes Halloweenlack från Awakening-kollektionen denna veckan istället.
Jag har använt Trinds Nail Repair och China Glaze Ridge Filler som baslack, ett lager ChG Let´s Groove, och sedan ett lager Mummy May I. Ovanpå fick Nubar Diamont Seal & Shine agera topplack, ett lager. Varför jag valde en mörklila bas motiverar jag med att jag har läst att lacket lätt blir grovt och ojämnt,  vilket jag även upplevde med Ick-A-Body (som chippade inom 2 timmar, fias.anm.), och jag tänkte testa om hållbarheten blir bättre, såväl som känslan av detta grovkorniga glitterlack.
MMI består av en mörklila bas, späckat med några nyanser ljusare lila glitter. Jag är riktigt förtjust i lacket, men önskar att det kanske hade innehållit två olika glitterfärger i olika storlekar, för att få en djupare känsla.

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Ser bättre ut på dig än på mig. :D

2010-11-06 @ 20:51:31
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Fia

Sminkan! Tack, men det såg bra ut på dig också, tycker jag! :D

2010-11-07 @ 11:23:49
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0