Sussie´s Saga -

Radhus

jaa.. mitt kära radhus. jag skulle vilja ha massor med tid, massor med pengar och massor med duktiga människor omkring mig!
satt på gavlegårdarna idag i en timme och väntade på min tur så jag passade på att bläddra i tapetböckerna.. får ju ut tapeter gratis, och jag blev faktiskt lite överraskad, dom hade ju en del fina tapeter! Men det kommer ut en ny kollektion från boråstapeter så jag väntar nog.. Dom har ju så många fina!
okej.. här kommer min önskelista:

42tums platt-tv till vardagsrummet
modell mindre platt-tv till sovrummet
Nytapetserat
Ikea-LACK hyllor, svarta.
Den otroligt snygga lampan jag visade förut från handladesign
En byrå till hallen
En tvbänk, modellväggfast under platt-tv:n (inreder mitt vardagsrum i svart)
Att någon ska måla om mitt vardagsrumsbord i gråsvart
att någon ska måla om min klädkammare i någon ljus härlig färg
Ett litet sminkbord att ställa in i klädkammaren
En magazinhållare till köket
Ett vitrinskåp med belysning
Vackra utemöbler


det var allt jag kom på förtillfället men det finns nog en hel del mer ;) 

Näe.. man kanske ska hoppa ned i sängen, det är ju en dag imorgon också! Och då är jag tyvärr ensam uppe i radhuset, david jobbar. sen börjar jag jobba 17.15.. känns ju roligt. NEJ! :P 

Men på torsdag är det dags för DasBoot kryssningen, syns vi där eller? ;)

 

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0