Sussie´s Saga -

midsommar - lördag

ja det var ju trevligt. Satt å spelade spel och snacka skit å drack öl med korven, bengan å jenny. slutade dock olyckligt.

Inte för att det var en så big deal men sen rann allting bara över för mig. Kunde inte sluta gråta, kan jag inte göra nu heller.. känner mig bara så sjukt jävla ensam. hade jag inte haft saga och david vettefan vad jag hade gjort nu. som vanligt blev jag den som blev ensam ikväll, man tycker ju att man borde vänja sig men man gör fan aldrig det.
Ibland känns det bara som om det skulle vara lättare att klippa alla sociala band som finns.
Bara jobba och hänga hemma med saga å david.

jag är så jävla trött på mig och mitt liv. Jag har många många kompisar men ibland är det så jävla tungt att inte ha en enda vän..

Ble. borde sluta skriva nu..

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0