Sussie´s Saga -

Morgonstund har guld i mun

Är det inte så det heter? jag hade iaf babian röv i min käft när jag vaknade..
Jobb idag då. Inte så peppad kanske, så trött så jag känner mig faktiskt riktigt jävla bakis. Och jag lovar, jag drack inte en droppe alkohol igår.. Aja.. sånt är livet.

Drömmen om radhuset är över iaf.. Ulla (bingokund och bor granne dit jag ville flytta) Hade träffat tjejen igår och hon såg fram emot jättemkt att flyta och blabla. Jävla idiot kärring. Må satan ta dina barn. fyfan.
aja.. får slicka mina sår och fortsätta leta.. grejjen är bara att jag kommer aldrig hitta någonting likabra som det där.. baksidan vette ju mot en garage så det var helt unsynsfritt, och saga skulle kunna vara där ute även om ingen hade koll på henne, för ingen annan hund skulle kunna smita in och ingen annan hund skulle kunna hoppa in och käka upp henne!

Aja.. Näe. Om man ska göra sig klar för jobbet då..

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Synd att radhuset inte blev ditt!

2008-06-07 @ 08:56:07
URL: http://junitjejen.se



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0