Sussie´s Saga -

Tisdag

Hallonbåtar! Idag har vi varit duktiga. Vi har handlar, varit till jennas hund å katt å klippt klor, lunchat på stan och röjjt undan tvättade kläder
Resten av lägenheten är ett bombnedslag, och jag ORKAR INTE GÖRA NÅGOT ÅT DET!
sånt är livet!

jag fick ett oroväckande sms av min chef.. (vi har bråkat lite..)

"Hej Sussanne! Här kommer ett sms från Kent-Åke. Jag skulle behöva träffa dig för ett samtal.."
sen kommer bara massa babbel om tider

Usch. tänk om jag får sparken? med tanke på att jag knappt får skift nu för tiden så kanske det är något åt det håller..

Jag vill inte floppa burgare på donken! då dör jag heldre!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Varför bråkar du med chefen? Det är väl dumt...
Hoppas det inte slutar med Donken bara!

2008-05-28 @ 11:27:11
URL: http://sandert.blogg.se



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0