Sussie´s Saga -

mitt i flytt

Ett stort jävla tack till min pappa! Som han slet igår! ni skulle sett honom! Har ingen aning om hur jag skulle klara denna flytt utan honom!! Världens bästa!! och tapetsera ska han göra.. så fort jag valt tapeter och han orkar så ska han göra det :)

Hann packa upp köket igår.. det var väll allt. Sen orkade david inte mer, och det förstår jag. För dom höll ju på redan från halv ett med gamla lägenheten medans jag jobbade..

Ska åka och tömma skrot ur gamla lägenheten nu så flyttstädningsfirman kan komma in och göra sitt. Ja, vi har beställt flyttstädning för david VÄGRAR!
sen ska vi hämta min nyaa fiiina soffa! sen upp till lägenheten å packa upp igen. TJohO!

Och ja, vad säger man. Man tror man känner någon men jag antar att man aldrig någonsin gör det.
Så, till alla er där ute, om mitt liv stör er? Sluta läs min blogg då!
Här skriver jag allt om mitt liv, sinnesstämningar åker med och det är ett skönt sätt att ventilera på! Det är ganska jobbigt att lämna sig liten öppen här på internet men responsen jag fått i mina mail har get mig tusen ggr mer.
Sen även om ingen skulle läsa det så känns det faktiskt bra att ändå bara få skriva av sig. Och.. som sagt. Passar det itne så läs inte, kan väll inte vara svårare än så? eller?..

Aja.. nu ska vi sätta igång här! i love you guys

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0