Sussie´s Saga -

Ska jag......?

Vad jag bygger min blogg på och får läsare på (Hoppas jag) är att jag skriver om mig och mitt liv.

Ikväll på hemresan fick jag lite "kritik" på vad jag väljer att utlämna här om mitt liv.

Jag har följt valvakan, druckit vatten och käkat en minipizza och funderat. Funderade på ett inlägg som skulle heta "inatt ändras allt". Men jag kom fram till att den bloggen skulle inte vara jag. Jag mår dåligt som vem som helst! Vem känner sig inte ensam ibland? vem har inte fuldagar? vem känner ibland att dom inte duger?
Jo, vi alla. (ungefär) Det verkar som om det finns inrotat ibland oss allihopa!
Så ja, jag lämnar kanske ut en del här. Men jag tycker om att skriva här, tjänar lite extrapengar och jag tycker inte direkt att det skadar någon..


Nu ska jag hoppa ned i sängen.. har inga planer för imorgon men funderar på om jag ska göra en suprisevisit hos en gammal vän jag inte umgåtts med på många år. Vet inte om jag vågar..

det löser sig, och vi får se imorgon.


I <3 U älskade läsare, återigen. TACK FÖR MAILEN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej du får inte ändra dig allt som är upp och ned med dig är vad som gör denna blogg så himla bra!!!!!!!!

2008-11-05 @ 03:23:47
Postat av: Lisa

NEEEEEEEJ inte ta bort det som gör dig till dig

2008-11-05 @ 03:24:09
Postat av: frida

suss du får inte börja ta bort saker härifrån! jag persnoligen vill ju veta mer om dig och ditt liv inte mindre

2008-11-05 @ 03:24:42
Postat av: Sassa

jag tar åt mig av mejlgrejjjjen och säger bara att du är värd den uppskattning du får för att du ger så otroligt mycket av dig själv och dina svåra stunder blir mina svåra stunder. men jag skulle förstå om du slutade skriva ned allt dåligt, och jag skulle ändå läsa din blogg

2008-11-05 @ 03:26:15
Postat av: jag

kan inte anat än håla med ovanstående! sussi du är bäst och sluta inte med vad du gör din ärlighet är vad jagt läser

2008-11-05 @ 03:27:13
Postat av: Anonym

vill okså ta åt mig av äran för mail. skrev till dig för du verkar som en bra tjej ok står för vem du är! du vet nog vem jag är som skriver men jag säger bara stå på dig tjejen

2008-11-05 @ 03:28:55
Postat av: lindah

älskade sussie! ta inte åt dig något utan fortsätt med vad du gör! tycker bara det är bra att din blogg växer! skönt att se en vardaglig ärlig tjej härute!

2008-11-05 @ 03:30:01
Postat av: cissi

hej sussan! nyligen börjat läsa din blogg och jag måste säga, du skriver verkligen om ingenting som reklamen säger men man fastnar ändå.. är väll samma fenomen som fraiser ;)



hoppas du fortsätter i samma stil!

2008-11-05 @ 03:31:09



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0