Sussie´s Saga -

Ang. smink..

Jaa.. Jag var ju rejält sugen på en walk-in-closet förut.. men nu blir det ju så att vi flyttar till tvåan.. har ju en klädkammare så det duger och jag är inte ledsen över det! men kruxet nu blev ju mitt smink.
Som det ser ut nu så har jag beslagtagit tvättmaskinen som sminkbord. Och så vill jag inte ha det!

 

Vill ha ett riktigt sminkbord.. vet inte riktigt vart det ska ställas men det löser sig när vi har flyttat in.. Men ja, sminkbord. jag letar och letar på blocket och ikea mm för å hitta någonting men hittar absolut ingenting i den lösningen jag skulle vilja ha det.

så jag funderar på å bygga eget.När jag får tid ska jag sätta mig ned och skissa lite och åka ut till beijer eller något annat trevligt företag och kolla kostnad för material..

Ingen annan som har nån bra ide?

Eftersom jag tycker smink är roligt så vill jag också ha en bra plats (och snygg) att ha det på!

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0