Sussie´s Saga -

uppdaterad med mad :)

Ja, gjorde om dagens sminkning då jag är alldeles för lat för att sminka av mig.. haha :P


började med att lägga oak bronze från mad i globlinjen, alltså där sirocco(mus) och chocolate grapre (lux) låg förut.. Jag sa det nog förra gången jag använde denna mineralen, men det tåls att sägas igen. Oak bronze är en av dom snyggaste bruna färgen jag har sett!
sedan i innervrån la jag på 24k från mad, och spred den ut längs med ögat.


drog med Mus´s penna czar som eyeliner och ögat den med glittereyelinern treasure.
har fortfarande inte bestämt mig om jag ska med brudarna ikväll eller inte.. får ont i magen när jag tänker på bilagan. he... :P men jag kände ändå för att göra om sminkningen, har lite tid att döda lixom..


Kommentarer
Postat av: Inthemake

Ohh lovely ;)

2009-04-23 @ 13:32:12
URL: http://inthemake.se
Postat av: Emma P

Åh, vad snyggt det blev med guldet! Riktigt läckert...

2009-04-23 @ 19:26:38
URL: http://sminkan.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0