Sussie´s Saga -

hemma..

har förvisso varit hemma i sisådär 1 timme.. men jag läst 100 blogginlägg.. haha.
Försökte tänka om jag kan ta bort någon blogg som jag följer.. men det vill jag ju gaktiskt inte! jag följer ju dem av en anledning lixom..

Aja.. Har inte så mkt att rapportera. Får lön om 10 minuter, det känns jävligt bra. HEJ MAD MINERALS!
Är så sjuk nyfiken på det då jag tycker det hyllas till höger och vänster!
Sen är jag sur att MAC inte säljs där jag bor, men jag får leva me´t..

Nu ska jag spana in skuggor..

Imorgons temainspirationsbild är:



Och jag har INGEN aning om hur jag ska få det att se snyggt ut..
Skulle ju vaa lätt å slänga på en lila skugga med en toksvart tjock eyeliner, men det känns ju tråkigt då deta handlar om BLIXTAR...

Aja. godnatt på er sötnosar!

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0