Sussie´s Saga -

Hemma

Äntligen är jag hemma, men bara för att få några timmars sömn och sen är det tillbaka till jobbet som gäller!
Skriver nu för jag kommer antagligen inte hinna imorgon.. och det här med att surfa med mobilen och blogga gick ju inte bra.. publicade så skickades det typ 1000 inlägg till bloggen. Varför blir det så?

efter jobbet idag så gick jag upp till Interpool och mötte upp Jenny, Korven och Brilen. Tog bara någon öl.. vet att jag inte kan sova på en gång när jag kommer hem iaf.. och jag kommer somna mycket lättare nu..

Funderar på att slänga upp den Tutorial för en svart sotning, vilket inte är min bästa sida i smink-världen.. Men jag ska göra mitt bästa.. Slutar jobba kl halv sju imorgon så jag kanske donar imorgon kväll..

NU måste jag sova! Ta´t lungt!


på G till hemlingby för å gå en sväng med hundarna iförd dagens sminkning..
Kanske inte världens mest smickrande bild men den bjuder jag på!

Godnatt!!

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0