Sussie´s Saga -

Style Black



Åh, idag släpps Mac´s kollektion Style Black i USA. Det innebär att inom kort kommer det dyka upp swatches och recensioner hos Temptalia och då kommer jag kunna bestämma mig för allt jag vill ha. Jag älskar verkligen tanken på denna kollektion, och jag gillar Mac´s Mineralize Eyeshadows, och när alla har en svart bas jublar hårdrockaren inom mig som när den såg WASP i somras. Dessutom innehåller kollektionen svarta Lipglass, vilka jag hoppas kommer vara som Lancome´s Piha Black. Ni vet, ett läppglans som man kan lägga över sina andra favvisläppstift och få ett betydligt vampigare resultat. Dessutom släpps några ansiktsprodukter, däribland Volcanic Ash Exfoliator. Bara namnet låter tillräckligt spännande för att jag ska vilja ha den. Åh, vad jag längtar!

Finns det något som har fångat er uppmärksamhet i denna kollektion? Eller har någon annan kollektion fallit er på läppen? Berätta i kommentarerna! :D

Update: Gaaaaaaaaah! Kollektionen är fördröjd till den 24 september! Jag tror jag börjar gråta. Men jag köper ostbollar istället. Buhu. Men jag fick ju se Night Violet i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Suss

aaaw ville se också ju :(

2009-09-15 @ 19:15:55



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0