Sussie´s Saga -

Isadora Graffiti Nails

Graffiti nails har redan landat i butik!
Jag har längtat efter krackelerade naglar ända sen jag såg det hos Sminkan för två år sedan, och nu kan jag äntligen ha det! Hittills har jag kommit över ett vitt och ett grönt, de svarta har varit slut överallt (två ställen i Gävle som hade fått in dem). Nu hoppas jag på att mina spanare kommer hålla koll och köpa ett gäng svarta om det finns. Själv tänker jag ta en titt i Stockholm imorgon, för jag ska på Sonisphere! Shit P vad jag längtar.
Mina festivalnaglar består av ett lager Nubar Base Coat, tre lager Liquid Leather från China Glaze, ett lager Diamont Shine från Nubar och ett lager Isadora Graffiti Nails White Art. Det vita börjar krackelera omedelbart efter applicering, så man får vara lite snabb på handen. Finishen torkar matt, det ser nästan ut som Tipp-ex och känns lite torrt, så jag kommer applicera ännu ett lager topplack. Jag tycker att det blev riktigt coolt, det ser ut som jag har Vince Neils brallor på naglarna.
Jag längtar verkligen efter morgondagen, förutom det faktum att jag måste fixa mitt smink redan kl 06.00 på morgonen, med sotning, lösfrallor, rubbet. Den som vill vara fin (och sexigt rocksliten) måste lida pin. Jag vill önska er alla en trevlig helg, en fortsatt trevlig semester/sommarlov eller välkommen tillbaka till jobbet. Jag är bara hemma och vänder på söndag, då större delen av nästa vecka spenderas i Stockholms skärgård. Vi hörs när jag är tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Otroligt läckert! Jag måste nästan skaffa några av dem jag med!

2010-08-06 @ 22:25:31
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: gudisen

coooooooolt!

2010-08-07 @ 00:10:44
URL: http://stickitup.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hejsan, Jag undrar om man kan beställa Isadora Graffiti Nails någonstans på internett? Eller finns dom bara i butik?



Ha en bra helg :)

Hälsningar

Johanna

2010-08-07 @ 18:45:06
Postat av: Katta Kvack

Fina fina Fia! Ursäkta min namnförvirring och om jag verkade allmänt slö då vi sprang på varandra! Helt bort av tabletterna jag hade pillat i mig och blöt av regn. Jag gav upp rätt tidigt och satte på Harrys och åt istället. Du var himla fin och gullig i alla fall, och tack för att du hälsade och var så go.



Kram!

2010-08-08 @ 00:05:02
URL: http://kattakvack.se
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Min sko klättrar på listorna och vinner jag är det er jag delar vinsten med.

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

Postat av: Tess

Hej!



I vilken affär köpte du dessa snygga lack? Tror du att dom kommer finnas på kicks?



Hälsningar: Tess

2010-08-10 @ 17:14:12
URL: http://thelargelifeoftess.blogg.se/
Postat av: Emma P

Riktigt coola lack det här! Jag vill ha Isadoras svarta graffitilack. Men det verkar vara så himla slut överallt:(

2010-08-10 @ 18:17:17
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Fia

Sminkan! Visst är det! Ja, det tycker jag att du ska!



Guuudisen! Eller hur! tack!



Johanna! Jag vet faktiskt inte om Isadora går att beställa via nätet, har aldrig haft något behov av det pga att de har så många försäljningsställen. Men det är inte omöjligt nu när Kicks goes webbshopp. Hoppas du får tag på några lack :).



Katta Kvack! Ingen fara! Det var så himla kul att träffa dig också! Du såg synnerligen fräsch ut, trots tabletterna och crapvädret. Det gjorde du banne mig rätt i! Jag gav upp efter Mötley, Iron Maiden var inte värd min närvaro, och jag ville så gärna slippa tunnelbanekaoset. Kram!



Tess! Jag köpte faktiskt mina på Kicks, så absolut :)! Men skynda skynda, de har börjat bli mycket poppis!



Emma P! Jag älskar coola saker :)! Jaaag meed, men nu är de väl alldeles slut, och jag har inte ett enda :(.

2010-08-13 @ 09:31:57
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0