Sussie´s Saga -

Rea på MakeUp Cosmetics

MakeUp Cosmetics är ett av mina favoritmärken vad gällande mineralsmink; gediget färgutbud, bra kvalitet och utvecklas ständigt. Från början lanserades ett stort gäng lösa ögonskuggor, men nu finns det ett helt sortiment med flytande och lösa foundations, bronzers, puder, rouge och läppprodukter, alla utan de potentiellt skadliga ämnena Talc och Bismuth. Dessutom finns det penslar och lite annat plock.
Just nu har de en, från min sida mycket uppskattad mängdrabatt, ordinare pris per ögonskugga ligger på 59 kr, men nu kostar de endast 39 kr. Och ju fler du köper, desto billigare blir det. Jag uppskattar dessa reor speciellt för att det är ett ypperligt tillfälle att prova färger som man kanske känt lite: "Njaaa, jag vågar nog inte, jag klär nog inte i pajasblått eller chockrosa", men om varje skugga kostar ungefär 33 kr, så gör det ju inget om man provar och kanske inte diggar det.
Se till att beställa ett gäng och prova om du inte har provat MakeUp Cosmetics innan. Bland mina favoriter finns:
Lucky Silver
Blackstar Blue
Blackstar Green
Mystic
Kinda
Peacock
Female
Klicka här för att komma till hemsidan.

Kommentarer
Postat av: Emma P

Ha, jag klär i chockrosa så skulle hemskt gärna vilja ha knallrosa hollywood... Fast den verkar ha utgått, så mailade Katta. Ditt fel om jag köper;)

2010-08-05 @ 18:23:12
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Fia

Emma P! Det gör du verkligen! Haha, jag kan bära det korset. ;)

2010-08-06 @ 20:46:28
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0