Sussie´s Saga -

Tillbaka från skärgården

Hej allihopa!
Nu är jag tillbaka efter några härliga dagar i Stockholms skärgård, men har tyvärr utvecklat en vidrig förkylning på grund av Sonispheres äckliga väder, så vi får se hur det går med uppdateringarna ett tag fram över.
Hoppas ni har det bra och njuter av de sista sommardagarna och att ni har fått tag i några Graffiti Nails. Jag totalfailade sminkshoppandet när jag var i Sthlm, tidspress, snor och feber är ingen lyckad kombination, tyvärr. Nåväl, jag borde ändå spara mina pengar till Venomous Villains-kollektionen och Make Up Stores höstsläpp, vad det nu är. Jag har inte sett något alls om MUS kommande kollektioner. Om du har, berätta gärna lite skvaller i kommentarerna?
Ni får även gärna tipsa mig om bra inlägg att läsa nu, medans jag är sjuk... :)

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0