Sussie´s Saga -

Too Faced Leopard Love Complexion Perfection Kit

Nu börjar höstnyheterna nå skönhetsdiskarna och webbshopparna, bland annat finns Too Faced höstkollektion att handla nu på Eleven. Too Faced är verkligen ett av mina favoritmärken, de levererar spännande produkter och känns lite L.A-plastiga (tänk Victoria Silvstedt), utan att vara tacky ;).

I höstkollektionen Get Naked ingår Leopard Love Complexion Perfection Kit (de kan verkligen det där med milslånga namn), en palett med tre stycken olika rouge:
Peach Leopard ger ett härligt aprikosglow till dina kinder.
Candy Leopard ska få dina kinder att "poppa" med en härlig rosa kombination.
Pink Leopard är en av Too Faceds storsäljare och har både bronziga, neutrala och rosiga toner som du både kan använda till att bronza eller bara ge färg åt dina kinder.
Jag älskar verkligen leopardmönstret (förmodligen på grund av min livslånga kärlek till sleaze- och glamrock), och rouge kan man verkligen inte få för många av. Dock skulle jag vilja få ta en titt och känna lite på rougen innan jag slår till, så jag skriver en mental komihåg-lapp till mig själv att springa ned på Åhléns City i Stockholm nästa helg, när jag ska förära Mötley Crüe med mitt närvarande på Sonisphere-festivalen.
Too Faced Leopard Love Complexion Perfection Kit finns bland annat att köpa på Eleven för 350 kr och via Too Faced officiella hemsida för 30 USD (om de skeppar internationellt är osäkert).

Kommentarer
Postat av: Emma P

Den ser riktigt fin ut, särskilt den mittersta. Fast jag är ingen leopardtjej, så i ärlighetens namn finns det många rouge som lockar mig mer.

2010-08-02 @ 22:19:36
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: bella

oh, skulle gärna se en swatch från dessa - särskilt peach leopard, den ser supergo ut :)

2010-08-03 @ 21:10:15
URL: http://bellaplutt.blogspot.com
Postat av: Fia

Emma P! Ja, den ser mysig ut, men jag förstår om du inte lockas om du inte gillar raggopard :).



Bella! Jag får hoppas den finns i butik när jag åker till Sthlm, så kan jag kanske ordna swatches. Annars får det vänta. Ja, Peach är jag också väldigt intresserad av :)

2010-08-04 @ 09:51:06
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0