Sussie´s Saga -

Emerald Sparkle

På klorna bär jag för tillfället, enligt mitt tycke, världens bästa gröna nagellack någonsin. Någonsin! Emerald Sparkle är det perfekta gröna, och det perfekta jullacket. Tyvärr finns det inte till salu längre, men förhoppningsvis kommer det tillbaka nästa jul. Om du måste ha det, kolla Ebay.
Vackert skogsgrönt med mängder av vackert grönt glitter. Det glimmar, glittrar och sprakar och jag kan inte för mitt liv sluta titta på det. China Glaze när det är som bäst.
Jag bär två lager på naglarna och målade dem utan en bra lampa, så det blev inte så himla bra, men det struntar jag i! Det är fint ändå och jag älskar det. Detta blir lacket jag bär på julafton, men då tänker jag vara noggrann.
Mara skickar en julhälsning. :)

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Håller med om det är ett av de bästa gröna som gjorts och Mara är supersöt!

2010-12-02 @ 19:35:34
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Fia

Sminkan! Du har bra smak^^. Tack, ja, hon är för söt :D.

2010-12-03 @ 07:48:37
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0