Sussie´s Saga -

Smitten with Mittens

Ännu ett av förra årets jullack vill jag visa upp, detta lacket från OPI kom med Holiday Wishes kollektionen. Jag gillade verkligen den kollektionen, den var betydligt bättre än årets Burlesque-kollektionen. Förstå mig rätt, jag diggar lacken och hade jag råd, hade jag ägt en hel del nu, men förra årets lack var verkligen juliga. Ta en tillbakablick hos Scrangie.

Det är det perfekta julröda, kall underton som är smickrande för mina färger, med glitter i rött och guld. Det guldiga glittret ger lacket djup, men tyvärr syns det inte superbra, om man inte kan spegla det i solljus. Andra fullgoda dupes finns det, men jag är helt smitten av detta lack, och namnet är hur gulligt som helst! Vilka är era julfavoriter att ha på naglarna?

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0