Sussie´s Saga -

Budgetshopping

Idag har jag handlat de sista prylarna som jag behöver inför Rockweekend, men inte kunde jag låta bli att shoppa lite smink när jag såg dessa produkter på ÖB. De hade lite allt möjligt, men mitt val föll på två glitternagellack, två nail art-lack i svart och vitt, samt två glitter eyeliners, i lila och gunmetalgrå.
So far verkar de hålla måttet, och för 30-40 kr per produkt har jag inte några större förväntningar, men de är redan överträffade.





Lovie är märkets namn och du kan hitta deras produkter på ÖB och här.
Jag köpte:
#123 Guld med multifärgat glitter
#126 Blått med glitter i blått och silver
#10 Eye liner grå
#11 Eye liner lila
Art Nail i svart och vitt

 


Kommentarer
Postat av: Sminkan

Swatcher! Swatcher! :D

2010-07-07 @ 18:06:28
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Fia

Ska bli! Fixar det så fort jag kommer hem :D

2010-07-07 @ 20:11:03
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0