Sussie´s Saga -

China Glaze Awakening

Amaaagaaad! Såg nyss China Glaze Halloweenkollektion på Facebook! Helt fantastisk! Unika glitters med de mest fantastiska namnen. Fyra nagellack med en vampyrinspirerad kartong, varav ett är deras uppskattade snabbtorkande överlack, Fast Forward.





Mummy May är en mörk lila, med vinröd bas och späckat med en massa hot pink glitter.
Zombie Zest består av en mossgrön bas med drag åt oliv, och glittrar i guld
Ick-a-body har en mörkgrön bas och förgylls av ett myller med orange glitter
Fast Forward ett snabbtorkande överlack, ett måste för varje nagellacksälskande människa


Jag vill ha allihop. Alla. Alles. Jag älskar Halloween, skräck, vampyrer, lik, dekadens och spöken, jag är verkligen helt lyrisk när jag skriver detta. Dessutom skadar det inte att China Glaze tenderar att göra mycket bra glitterlack. Om du har en FB rekommenderar jag att du blir ett fan av China Glaze, för att vara uppdaterad på de senaste nyheterna och se swatches på Awakening-kollektionen.

Blir du lika sugen som jag, eller avtänd av hela skräckidén? Eller kanske hatar du glitterlack? Berätta gärna i kommentarerna! :)

 


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0