Sussie´s Saga -

Recension av: TVÅL Shower Sundae...

...Strawberry Rhubarb.





Denna duschcreme kan vara den härligaste jag någonsin provat! Den doftar glassdröm, jag vill bokstavligen ta en smakbit varje gång jag använder den. Doften av jordgubbe tar mig till en varm sommardag, gräs mellan tårna, en glass i handen som är på gränsen att smälta och sydvinden smäktar i nacken.
Konsistensen är mjuk och fluffig, och den bör användas med en duschpuff, för att få upp ett riktigt härligt skum. Annars blir det inte särskilt mycket lödder alls, och lödder är mysigt. Duschpuffen är bra på så många sätt; den ger ett härligt skum, sparar på produkten och i längden på miljön, den ger en mild exfoliering och den går att tvätta i tvättmaskinen om den börjar kännas lite sunkig.

Denna produkt är en riktig fullträff, och jag måste köpa en bodylotion också. Det enda den lämnar att önska är att den skulle vara lite löddrigare på egen hand.

TVÅL Shower Sundae Strawberry Rhubarb hittar du här, kostar 99 kronor och innehåller 120 ml.

Betyg: 4,5 av 5.
Köpa igen: Kanske en annan doft, jag letar alltid efter nya heliga graalar.


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0