Sussie´s Saga -

elf!

Jag vann ju en tävling hos sminkan och här provade jag en sminkning med dom två mineralskuggorna jag fick :)

Dom heter golden, den gudiga så klart och eathly, den gröna.
jag mörke även ned sminkningen lite med a girls best friend ifrån mus och använde gold glow som highlighter



jag hade aldrig provat mineralsmink ifrån elf, jag har faktiskt ingen produkt ifrån dom tidigare, men jag är positivt överraskad måste jag säga! Dom hade väldigt fint skimmer!



På kinderna ligger oh so fresh och på läpparna ett genomskinligt glans ifrån mus



Nu när solen kommit fram så börjar även mina fräknar fyrdubblas, och precis som det är med lockigt hår så är det med fräknar.. alla säger hur fint å sött det är och önskar att dom hade det, medans jag hatar dem. Så jag gör mitt bästa för å täcka dom, men nu börjar det verkligen bli ett problem. Och när det är varmt ute är man inte speciellt sugen på att ha foundation i ansiktet direkt.. ^^

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Vad kul att se dig använda dem och att du gillade! Vi båda gilalde just de här skuggorna. Jag har två andra jag köpt och dem är inget vidare. Du är snygg som bara den också!

2010-05-25 @ 22:03:44
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: suss

Sminkan: då är ja extra glad att ni valde ut dem då! Och tack så mkt :*)

2010-05-26 @ 00:43:40
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Emma P

Du är toppenfin och ser fräsch ut! Jag tycker också att de här skuggorna är superbra, men det har ju Sminkan redan sagt:) Otroligt fint skimmer i dem, och helt okej med pigment. Dessutom tycker jag de har fina förpackningar, särskilt med tanke på att e.l.f. är så budget.

2010-05-28 @ 10:00:58
URL: http://sminkan.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0