Sussie´s Saga -

Eyeko Fat Balm with SPF 15

Eyekos klassiker är tillbaka! Detta är en av de mest upphaussade produkterna vad gällande multifunktion som finns på marknaden, det sägs att alla de stora kändisarna älskar dessa produkter! Jag äger alla föregångare till den nya versionen, och jag blev tyvärr en aning besviken på färgutbud och funktion. Men skam den som ger sig, jag känner mig lika förförd av dessa som jag var av föregångarna hösten 2008.
Såhär skriver Eleven om Eyeko Fat Balm: Kultklassiker Eyeko Fat Balm är tillbaka och bättre än någonsin! Saftig färg, ljusreflekterande partiklar, fuktgivande jojobaolja och SPF15 gör dina läppar fylligare, mjukare & sexigare. Lägg till en aning färg och glans samtidigt som du skyddar och återfuktar dina läppar! Varför inte använda som rouge på kinderna för en extra touch?



Färgerna kommer nu i rosa Frosting, röda Cherry och nudebeiga Toffee. Jag är onekligen sugen på att prova, men köper hellre via Eyekos egna hemsida, där vi även hittar färgerna; mörkt rosa Raspberry, perfekta rosiga Strawberry och den ljusa, skimmerrosa Minty.
199 kronor på Eleven, eller 7 euro på Eyekos hemsida.
Och på frågan om vart jag har hållit hus så hade jag full tupp med tentavecka, arbete och burlesquefestival i Sthlm förra veckan, men nu har mitt busy busy schema lugnat sig något igen. Nu blir det skönhetsvård i form av boxning, vi hörs imorgon!

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0