Sussie´s Saga -

Her name was Glowla

Är det något märke som ständigt blir vått under en stril av Fia-saliv, så är det Benefit. Jag skulle vilja ha alla deras produkter! Alla! Har jag en enda? Nej.
Her name was Glowla är en L.E. palett, som innehåller allt en flicka vill ha under granen på julafton. Kittet innehåller:
  • CORAlista Ett otroligt vackert korallrouge som ger de fräschaste kinderna
  • High Beam En av deras flytande highlighters, detta ska ge en självlysande effekt
  • Moon Beam Också en flytande highlighter, men mer av en iriserande effekt
  • 5 eyeshadow effect Ögonskuggor för den där perfekta naturliga looken
  • BADgal lash mascara En mycket omtalad mascara, och jag älskar namnet
  • Life on the A list Ett läppglans i en härlig rosa nyans
  • fluff shadow/hard angle brush En ögonskuggsborste och en snedskuren borste
Jag vill ha! 36 dollar kostar denna goding och du hittar den här.

Kommentarer
Postat av: Cong

:)

2010-11-03 @ 18:02:36
URL: http://www.okaeri.se
Postat av: Emma P

Verkar vara kul grejer, kan jag absolut tänka mig:)

2010-11-04 @ 20:55:51
URL: http://sminkan.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0