Sussie´s Saga -

Inspiration: Pink!

Jag gillar verkligen Pink. Hon är snygg, cool, har en spännande och varierande stil och gör bra musik för att vara en popartist. Men det jag älskar med Pink är hennes smink! Från rockbrud till poplolita till gothtjej, hon rockar varenda look och jag älskar när tjejer tar ut svängar och vågar testa!
Jag kan nog inte ens försöka välja en favorit denna gången, jag tycker att alla lookerna är to die for. Jag önskar att jag också var artist och hade möjlighet att få rocka loss alla dessa lookerna som mitt yrke. Vad tycker ni? Kan ni välja någon favorit?

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Jag gillar de olika varianterna på glossigt svart runt ögonen!

2010-11-25 @ 18:04:25
URL: http://sminkan.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0