Sussie´s Saga -

Julklappstips!

Vad är väl julsäsongen utan tankar kring julklappar? Oftast när jag läser beautybloggar slås jag av hur mycket som skulle vara perfekta julklappar, till mig själv! Denna julklapp tycker jag dock passar till alla som har en väninna som också gillar smink och är nyfiken på hur man får till en smashing makeup, men inte riktigt har tagit det dyra, men nödvändiga steget mot bra penslar. Denna julklappen kan ju inte annat än väcka lusten att vilja äga fler penslar!
Illamasquas Brush Roll är verkligen supersnygg och känns så exklusiv! Fem penslar ingår, veganvänliga i syntet, och brush rollen har en härlig läderkänsla och en avbild av Narcissus ses på framssidan, hur hon avgudar sin egen spegelbild. Och självklart finns det plats för fler penslar. 95 pund kostar denna goding, och ja, denna skulle jag gärna hitta under granen på julafton.

Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

Tack =)

Ja, peacock är superfint =)

2010-11-29 @ 18:18:34
URL: http://mrshearts.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0