Sussie´s Saga -

Happy Purple!

Idag är det lördag! Som jag har längtat! Inget jobb, ingen skola, bara shopping, mys och smink! Innan jag sticker ned på stan och fyndar lite, så ska ni få se mina nylackade klor.
Jag sprang på detta lack på H&M, ynka 29,50 kr för ett superfint lila lack. Inte särskilt unikt, men lila är lila.
Happy Purple är ett mörkt lila lack, dock drar det inte mot aubergine/svart, vilket jag är glad för. Det är fullt med lila och blått skimmer, men kameran tenderar att göra lacket blåare än vad det är. På naglarna uppfattar jag det som ett true lila. H&M har blivit duktiga på att hänga med i trenderna och producera fina lack. Om du är den som inte gillar att shoppa från USA och tycker att China Glaze och OPI är för dyrt i svenska priser, H&M´s lack is the shit. 30-40 kr för ett fullstort lack gräver inga hål i barn- eller studiebidraget.

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0