Sussie´s Saga -

Jag har Body Shoppat!

Gårdagen ägnades åt en del shopping, vilket det ofta gör när jag upplever att jag har pengar. Förvisso köptes detta av Hjärter Kung, men jag valde ut sakerna, så det räknas ändå.
Som ni ser blev det tre produkter från The Body Shop; en handkräm, Hemp Hand Protector, till killens nariga, arbetsslitna tassar, en ansiktsmask, Warming Mineral Mask, och ett bodybutter från citronserien till mig. Självklart testades alla produkterna igår kväll, och det första intrycket var mycket gott. Bodybuttret är ju ingen nyhet för varken mig eller alla andra, så det är inte mycket att orda om, förutom att citron är bäst! Recensioner på handkrämen och ansiktsmasken kommer senare, när jag och Hjärter Kung har hunnit testa dem ordentligt.
Jag är nyfiken på om ni är intresserade av den hudvård jag använder? Jag har testat mig genom stora delar av Mario Badescus sortiment och skulle kunna recensera massor av produkter, men undrar om ni känner att ni har någon behållning av det? Berätta gärna i kommentarerna i så fall, så jag får lite motivation att faktiskt göra det. Ha en mysig söndag!

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0