Sussie´s Saga -

Macadamia Natural Oil

Kommer ni ihåg när jag suckade över detta märke?
Jag fick nämligen hem lite tester från min senaste Eleven-beställning, på Healing Oil Treatment och Deep Repair Masque. Förvisso har jag bara testat masken en gång, förpackningen räckte till mitt och Hjärter Kungs hår, och vi har båda ganska skadat hår efter färgning och frissiga, torra toppar/längder. På grund av detta tenderar även mitt hår att trassla sig jämt. Jag får aldrig volym, men trassel har jag i överflöd. Jag är inte bitter. Nåja, masken var helt underbar! Tjock, fluffig, lättarbetad konsistens som kändes exklusiv. Jag lät den verka ca 15-20 min medans jag badade, och ursköljningen var som en dröm! Håret blev lent, följsamt, återfuktat och otrassligt. Dessutom kunde jag inte uppleva att håret blev nedtyngt, trots att jag gnussade ner masken i hårbottnen.
Oljan är också riktigt härlig, den slätar ut mina toppar perfekt. Jag kände knappt igen mitt eget hår. Jag ska definitivt köpa båda produkterna när jag får min första lön.

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0