Sussie´s Saga -

Äntligen Fredag

Sådärja. Nu är jag hemma efter en tur på stan med älsklingen.
Har lämnat av sagaplutt hos min mamma, det är så tomt utan henne! Men på samma sätt ganska skönt att inte behöva titta på henne hela tiden och se vad hon gör.. :p

åkte ned på stan och inhandlade alkohol, visade bejbi en klocka jag vill ha och kollade på skor. Bara kollade, har verkligen inte råd.. :/

Snart ska vi bege oss hem till Magnus och Karin. Mange är davids bästa vän och karin är manges flickvän.. hon är ifrån österrike, har bott i sverige 1 år å talar typ flytande svenska.. det är hur ballt som helst. Hur kan man vara så otroligt duktig? Nu har hon iaf fått jobb på sandvik och ska bo här :D

Blir väll inte allt för vilt ikväll, varken magnus eller david är partypeople så.. ^^

Nu ska jag fixa det sista.

Puss å kram - Syns på stan

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0