Sussie´s Saga -

Bakis Söndag

huuujedamej sådan huvudvärk jag har. att ligga på topp har verkligen ett pris. :p
Det måste ju verkligen se ut som om jag festar hårt.. men det råkade bara bli lite mkt denna vecka. Blir lungt ett tag framöver.. :p

Min älskling har tagit min lilla älskling och åkt iväg till sthlm för å leka datatekniker..
Saknar dom så mycket! var så tomt här när jag vaknade!

Ska åka ned och jobba idag. 14.30-22.30.. Inte världens roligaste skift kanske.. Men så är livet som bingovärdinna. :p

Sandras fest igår var iaf trevlig, och det kom två boys med gitarrer och lekte trubadurer under kvällen, väldans mys :D Sen ut på heartbreak igen. Tycker verkligen inte om det stället och det var den sista gången jag gick dit. Betala 100 kr för å trängas, aldrig få sin öl och titta på fånar när dom dansar.. Hujedamej.

Nu ska ja keka bakispizza sen ta mig ned på stan.
Pusshej!

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0