Sussie´s Saga -

Bakistorsdag

dåligt med inlägg idag.. Alldels för bakis å sedan har det hänt så mkt..
Vaknade vid 12, bejbi kom med pizza. mmmh. egentligen hatar jag pizza, men av någon konstig anledning finner jag det oerhört gott när jag är bakis.
anyhooow..
Åkte ned på stan kl 3 för å fika med J (jobbar som kontaktperson åt henne)
Sen fullfärd hem för å möta upp Anna och Ebba(hennes papillon), första gången saga skulle få träffa en annan hund. Och dom tyckte om varanndra, kul för ebba att leka med någon som är mindre än henne för en gångs skull :p
anna stannade till 7 med ebba och busade. Väldans trevligt.

Sedan har jag bara spenderat dagen med att gosa med min karl. sett på några "How i met your mother" avsnitt. (ja, jag är en stor serietorsk) och druckit cola och myst. Saga har varit utslagen hela kvällen. :p

Nu ska i krypa ned i säng. Har mkt att göra imorgon och sen blir det partaj så förvänta inte så mkt inlägg imorgon heller :p

Puss å nyp i stjärten.

Freddie - Tänker på dig. Vila i frid min vän

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0