Sussie´s Saga -

Hemma och mätt

sådärja. Hemkommen efter ännu en hård dag på jobbet...... :P
David hämtade mig för jag råkade handla lite för mycket på min lunch.. omöjligt att få hem allt det på cykeln. :P
blev iaf lite krukor med plastblommor (jag dödar allt som lever) för att ha i fönstret

och plastblommor som utsmycknad, lite rosor och så.. :) Ska se om jag orkar fixa till någonting ikväll..

Vi stannade på max för å köpa mat.. har ju inte hunnit handla än. Ska försöka komma iväg på måndag, tänker återgå till LCHF (lowcarbhighfat) käkade det i höstas.. gick inte ned någonting då men jag mådde fan jävligt bra av den kosten. och jag väljer heldre att må bra faktiskt.

Gjorde ett sköldkjörtel test när jag var hos läkarn.. Ganska nyfis på provsvaren måja säga. Okejatt det skulle krävas medicinering livet ut, men om det är en av orsakerna till att jag inte kan gå ner i vikt så skulle det faktiskt kännas skönt..

ne. Nu ska jag nog ta ut saga på en långprommis innan solen försvinner


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0