Sussie´s Saga -

Underhållning

Har pluppat ned några godispbitar i en toalettrulle åt saga så får hon underhålla sig själv medans jag glor på tv å tycker oehört synd om mig själv. Om jag har tur så kasnke david skulle åka förbi Mc´Donalds och köpa en chokladmilkshake åt mig (inge hamburgare därifrån tack! usch! men dom gör världens goaste milkshake).

Så jag hoppas på turen!

halsen gör bara mer och mer ont. Stackars stackars mig!!

Imorgon ska jag träffa Anna och Ebba på stan, ska socialträna saga lite å vandra lite i stadsparken. får se hur det går för pluttan.

Har lite dåligt samvete också, har inte utställningstränat någonting alls! fy på mig! Men jag är faktiskt sjuk, å innan jag blev sjuk var jag crazy busy! :P

Nej. glo på 2½ män och chilla.

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0