Sussie´s Saga -

Another day @ work

Idag var det riktigt najs att jobba. Bara jag å linda å jasmine å anna L :)
Jag nämnde att jag var sugen på något så anna sa till mig att köpa godis.. Fick med mngi 1kg haha. resten av kvällen var vi nog sockerhöga.. Stackars kunder! Aja. kvällen flög förbi iaf.. :)

Har ju tittat på radhus i bomhus på hövdingavägen.. åå jag tror jag börjar bli kär i det ju mer och mer jag tänker på det.. Är bara 5kvm större än detta.. Men mig gör det inte så mkt med tanke på läget å allt..
nu beror det på david som vanligt. Men jag vet inte. Känns bra i magen!
enda nackdelen som jag ser är att det finns inget staket så jag måste bygga mig ett.. Men men. Smällar man får ta? :)
Sen kommer jag nog sakna andersberg en hel del också... Nära till gymmet/time/Brukshundklubben/mamma å pappa/stan.
Men ja... ååh. pirrpirr..

Området:



Planlösningen:



OM vi(david) bestämmer sig för detta kommer självklart mer bilder. Isåfall ska jag åka dit å plåta å mäta å planera.. hihihihi :)





Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0