Sussie´s Saga -

Bad day..

jaa.. vem försov sig imorrse om inte sussie då? Vaknade 08.30.. börjar 08.30..
Så söta underbara älsklings - david skjutsade ner mig på stan eftersom jag hade öppningen så var jag tvungen att vara där innan nio. Hann tom damsuga skiten också.. Men det blev inget annan städning. Hann inte. Och ingen frukost blev det för den delen heller.

Sen har jag bara deppat över radhuset. Var ju ganska ledsen ett tag när vi inte fick den.. men det gick lixom över..
det perfekta med detta radhus var att baksidan var mot ett garage, och en granne på båda sidorna med högt staket.
alltså totalt insynsfritt och jag skulle kunna ha saga ute utan att bry mig om någon kommer och snor henne.
(nackdelen med att ha en chihuahua.. det finns faktiskt en ganska stor stöldrisk...)
ja.. Så nu deppar jag igen. JÄVLA SKIT....

Ja.. Näe. Jag vill inge mer idag.

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0