Sussie´s Saga -

hej å hå!

Idag har varit en riktigt bra dag måste jag säga!
trots panik till jobbet imorse för jag drog mig för länge.. som vanligt.. hähä..
trevliga folk  att jobba med, trevliga kunder.
MIN MIAAAA kom in och sa hej. År och dar sen! fan vi måste styra upp något juu! Och lilla söta anna. :)
Sen kollade jag å bejb på ett radhus i sätra.. inget som föll oss i smaken dock.
Suck, när ska jag hitta mitt hem??
Sen ringer pierce å berättar att BACKMAN och JOHANNA är häär! wohooo! Också år å dar sedan!!!
Så jag och bejb köpte kina mat, åkte hem åt upp mat och nu ska jag möta backis å johannis för lite ölning och sådant!!!


Imorgon är det bröllop för min Vän Cissi.. Hur skumt är inte det?
jag har ju oootroooligt lätt för att gråta men HATAR att göra det bland folk.. har aldrig varit på ett bröllop men jag tror nog att jag skippar kajalen imorgon iaf ^^

Nu ska jag packa det sista för imorgon.. bröllopet är i järvsta så det blir övernattning på hotell som gäller :)

Puss å heJ!

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Ja men då får du ta och komma hit en kväll så ska vi kolla på satc hela natten ;)

2008-08-16 @ 23:30:12
URL: http://tjockbebis.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0