Sussie´s Saga -

Helgens bravader

sitter ochs kollar på ett segt sg1 avsnitt så jag tänkte skriva lite här samtidigt :)
i fredags så fick jag reda på att kära backman och johanna var i stan så jag tog mig hem till clark och festade litegrann. Var ut på wasteland sen.. och njäää.. jag vet fortf inte om jag tycker om stället. ALLDELES För hög volym iaf.. gick inte att prata med någon typ så det tog ju ned stämningen lite.. Aja.

I Lördags
åkte jag iväg på bröllop mellan Torbjörn och Cecilia. enkelt och vackert. Vackrast var nog Cecilia, med en alvklänning och världens finaste frilla. tyvärr har jag inga bilder innifrån kyrkan för jag glömde min kamera hemma och mobilen fick man inte ha på.

Men vi har lite efterbilder iaf :



Bild 1:
Lunch på hotellet
bild 2:
utsikt från vårat rum
bild 3:
Cissi och torbjörn rymmer från kyrkan i fin bil :)


Sen var det dags för eftermingel och grejjer. en stooooooor jävla buffe med underbart god mat. Saknar fortfarande fruktsalladen måste jag säga! det var bröllopsvals, sen 2 trubadurer som spelade och cissi och hennes släkt(?) som sjöng en låt till torbjörn följt med sprit och mingel.

Tog en väldigt vacker bild på cissi och hennes kompis 1v gammla bebis:



Det var bröllopet det. :)

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0