Sussie´s Saga -

Ingen rubrik.

here it comes.

Jag är fet ful missanpassad jobbig ensam övergiven hatad idiot så fruktansvärt jävla ensam passar inte in borde inte vara här borde försvinna borde lämna jorden måse bort fan fan fan fan ful ful ful ensam. så fruktansvärt jävla ensam. passar inte in här finner ingen plats kan inte vara någonstans kan inte lyckas med någonting det skär i mig och jag kanske bara inte orkar jag kanske bara lurade alla att jag mådde bra men se på fan det gör jag inte och jag orkar inte ha det så här och jag kan inte leva och varför blev det så här och varför måste mina minnen jaga mig och varför kan inte mina tankar tystna och varför får jag inte bara lämna allt och jag kan inte andas varför finns det ingen här och varför måste jag stå helt jävla ensam och var är mina lyckliga dagar och vart är alla mina vänner det är så roligt när folk påstår att shit va polare du har men dom fattar inte ett jävla skit och ingen fattar hur jävla ensamt det kan bli och jag har förlorat 2 st som stod mig relativt nära och nu känns det inte som om jag har någon och jag kanske inte orkar vara fet ful å ensam å missanpassad nå mer och jag kan inte med detta och ångesten skär snart sönder mig i småbitar och jag klarar inte av detta och vart finns det någon när jag behöver någon och fan fan fan!!!!!!!!!





vill du vara min kompis lixom?..



ÅNGEST

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0