Sussie´s Saga -

Min akilleshäl

... är inte vad många av mina vänner skulle kunna tro

Dom flesta skulle gissa på att tjock/ful.
ja, det är stort. ja det gör ont. har alltid gjort kommer alltid göra.

Men det största problemet jag finner med mig själv är
ensamhet.

Jag känner mig så liten, så rädd. så jäävla ensam.
Och min tanke blir, skrämmande nog

Om jag inte hade david i mitt liv. Vad vore jag då¨? jag kan inte påstå att jag är komplett ensam. jag har david och saga. Men OM jag inte hade dessa 2 individer i mitt liv..
Vad skulle jag hamnat då?
Hur många gånger i mörka stunder har inte mina tankar hamnat på dom och känt att jag kan INTE lämna dom i sticket.
Jag blir mörkrädd när jag tänker på vad jag skulle kunnat vara idag utan dom?

Och ja. Jag har honom.
Men jag har ingen annan. INGEN annan. Jag har mina kompisar. Men ingen vän. jag trodde jag hade en speciell vän men hon är borta med vinden.

Äsch. INnan jag kommer in för djupt i detta ämne kastar jag nu ned mig själv i sängen. Börjar jobba kl 9 imorgon. SKÅL!




And hold me,
touch me
Let the love come rushing through me
I'm yours with every breath I take
forever and ever

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0